Microcreditele în România: particularități și avantaje
România are o piață în creștere a IFM-urilor, unde cetățenii țării pot obține credite rapid și fără refuz. Condițiile de cooperare cu diferite companii diferă. Atunci când comparați ofertele, este necesar să luați în considerare suma minimă și maximă a împrumutului, durata acordului, metodele de luare și rambursare. Cel mai simplu mod de a obține bani într-un cont bancar sau card. Majoritatea companiilor lucrează de luni până vineri în timpul orelor de lucru, doar unele comunică cu clienții și îi ajută sâmbăta.
Cum să aplicați pentru microcredite online
Se recomandă analizarea IFM pentru securitatea tranzacțiilor. Compania protejează bine datele personale ale clienților săi? Cu cât firma este de mai mult timp pe piață, cu atât mai bine. De preferat o instituție financiară nebancară cu capital 100% românesc, care este orientată spre cooperarea cu cetățenii români. Trebuie să raporteze autorităților de reglementare veniturile și pierderile și să prezinte toate rapoartele necesare.
După ce accesați site-ul oficial, puteți utiliza filtre (dacă există) pentru a compara ofertele între ele. După selectarea celui mai bun împrumut, sunt efectuate acțiunile:
1. Cererea este depusă. Completați toate căsuțele din formularul care se deschide. Cu cât completați mai multe informații, cu atât cresc șansele de a obține bani pentru un împrumut.
2. Trebuie introduse date valide. Acestea includ numele complet, adresa de e-mail, numărul de telefon mobil, locul de muncă și reședința.
3. Cererea este trimisă. Singurul lucru care rămâne de făcut este să așteptați ca managerul companiei să contacteze potențialul împrumutat.
În plus față de salarii, IFM iau în considerare toate sursele de venit. De exemplu, veniturile obținute din închirierea unui apartament sau a unei case. Cetățenii apelează la ele în caz de dificultăți temporare, atunci când nu este posibilă utilizarea rapidă a împrumuturilor bancare tradiționale. Serviciile sunt populare în situații:
● pentru a cumpăra un cadou pentru un prieten sau o rudă;
● să plătească urgent factura;
● pentru a rezolva o problemă de sănătate.
Principala cerință pentru un potențial împrumutat este să aibă cel puțin 20 de ani. După 75 de ani, este aproape imposibil să împrumuți bani - IFM-urile nu doresc să își asume riscuri. Acestea cooperează rareori cu societățile de asigurări și nu acceptă garanții (care cel mai adesea includ bunuri imobiliare). Este necesar să se citească suma câștigurilor minime la care IFM-urile vor coopera cu un cetățean. Este posibil să primească o pensie, un salariu sau un venit din activitatea antreprenorială.
Uneori este necesar un extras de cont, dar un astfel de caz este considerat excepțional. Cel mai adesea nu durează mai mult de 15 minute de la trimiterea cererii până la aprobare. În încă o oră sau două, banii sunt creditați pe un card bancar sau într-un cont.
Condițiile de rambursare pot fi numite flexibile. Este posibil să se ramburseze banii împrumutați fără penalități și comisioane. De cele mai multe ori, întreaga sumă este plătită dintr-o dată, într-o singură tranșă. Unele IFM din România oferă un serviciu de restructurare a datoriilor.
Ce avantaje sunt caracteristice pentru microcreditare
De ce sunt IFM-urile mai populare decât băncile tradiționale? Serviciile lor sunt solicitate datorită calității serviciilor și examinării prompte a cererilor. Multe societăți oferă clienților noi condiții exclusive de cooperare. Primul microîmprumut este acordat cu o dobândă minimă. Alte avantaje pentru împrumutați includ:
1. Executarea rapidă a operațiunilor în timp real.
2. Solicitarea de la domiciliu, prin intermediul internetului. Formularul de cerere poate fi completat noaptea târziu.
3. Acces instantaneu la cardul sau contul dvs. bancar.
Un cetățean nu trebuie să petreacă timp vizitând personal banca și comunicând cu un agent de credite. Nu este nevoie să încercați să îl mulțumiți pe acesta din urmă. Un alt avantaj este că nu sunt necesari garanți, deci nu trebuie să le spuneți prietenilor și rudelor despre dificultățile dvs. financiare.
Principalul motiv pentru popularitatea sa este viteza mare de încheiere a contractului. Clienții îl pot citi într-un mediu liniștit, stând acasă. Ei apreciază transparența - se poate vedea dintr-o privire la ce rată a dobânzii sunt împrumutați banii. Înainte de semnarea contractului, este afișată suma care va trebui rambursată.
Perioada de rambursare este scurtă (de obicei nu depășește 30 de zile), dar poate fi prelungită cu acordul administratorului. Rata de respingere este minimă. În practică, clienții cu un istoric de credit pozitiv nu o întâlnesc aproape niciodată. Dar prezența sa nu este o cerință obligatorie.
Există companii care nu apelează la Biroul de Credit în momentul aprobării cererilor. Cooperarea cu acestea este relevantă pentru cetățenii care nu doresc să își prezinte veniturile la stat. De asemenea, nu este necesar să se prezinte documente justificative.
Datele financiare și personale sunt protejate în mod fiabil. Este la fel ca în băncile din țară. Furtul de informații de către escroci este prevenit. S-au dus vremurile în care cetățenilor români le era teamă să facă cereri pe site-uri. Totul este onest și transparent, iar măsurile de securitate fără precedent sunt folosite pentru a proteja datele clienților.
Împrumutații au evaluat pozitiv atitudinea loială. Este posibil să se ramburseze datoria înainte de termen fără penalități și comisioane. Dacă este necesar, este mai bine să se convină asupra prelungirii contractului pentru o mică taxă. Dacă apar dificultăți, clienții sunt sfătuiți să contacteze serviciul de asistență tehnică. Consultanții profesioniști și politicoși oferă asistență.